Po ośmiu latach nauki nadszedł czas dla uczniów klasy 8A na uroczyste zakończenie szkoły podstawowej. Dnia 17 czerwca tego roku, o godzinie 16:00 rozpoczęła się oficjalna część uroczystości, a tuż po niej wyczekiwany bal ósmoklasisty.Młodzież w eleganckich galowych strojach stawiła się tuż przed czasem w towarzystwie swoich
W klasie 5a podsumowaniem lekcji z zasad ortograficznych było” biegane dyktando”. Uczniowie mimo zdziwienia, że wybieramy się do parku, z chęcią uczestniczyli w takiej formie aktywnej nauki. Sportowa rywalizacja, kto pierwszy bezbłędnie wypełni dyktando, oraz rozładowanie energii bieganiem doskonale sprawdziło się w naszej klasie. Uczniowie mieli
Zainspirowani międzynarodowym projektem „Say Hello to the World”, stworzyliśmy swój własny klasowy projekt. Celem naszych zajęć było budowanie odwagi i wzmacnianie tolerancji wśród uczniów. Efekty projektu:
W klasie 2c realizujemy wyjątkowy program mający na celu przełamywanie barier językowych w zabawny i interaktywny sposób. Jedną z naszych ulubionych aktywności jest zabawa polegająca na losowaniu karteczek z pytaniami i budowaniu swobodnych odpowiedzi w języku angielskim.
W ubiegłym tygodniu klasa 3c wyruszyła w podróż na Stare Miasto. Na własnych nogach pokonaliśmy całe Krakowskie Przedmieście, weszliśmy w różne mało dostępne miejsca Starego Miasta. Po drodze widzieliśmy pomniki Wielkich Polskich Pisarzy, Mikołaja Kopernika, Warszawskiej Syrenki, Małego Powstańca a nawet Misia Wojtka, o którym ostatnio
W II semestrze klasy 6A i 6B przeniosły się do II poł. XVII w. i miały za zadanie przygotować ceremonię pogrzebową upamiętniającą wielkiego wodza i króla Jana III Sobieskiego. W staropolskiej kulturze sarmackiej uroczystości pogrzebowe królów oraz bogatszych szlachciców były niezwykle widowiskowe i wystawne. Rozpoczynał je orszak
W maju i czerwcu uczniowie klas 5 zaangażowali się w twórczy projekt, polegający na tworzeniu animacji poklatkowych. Wykorzystali do tego różnorodne przedmioty, takie jak zabawki, klocki i plastelina. Efektem ich pracy były kolorowe historie, zabawne sytuacje, a także abstrakcyjne momenty, które ukazały ich kreatywność i wyobraźnię.
Konkurs wywodzi się z Australii, gdzie został zainaugurowany w latach osiemdziesiątych przez światowej sławy popularyzatora matematyki Petera O'Hallorana. W 1990 roku został po raz pierwszy zorganizowany w Europie na terenie Francji i podobnie jak w Australii zyskał od razu dużą
z języka angielskiego dla klas 4 i 5. W konkursie udział wzięło: 7651 uczniów z całej Polsce. Wszystkim laureatom jeszcze raz serdecznie gratulujemy! Lista zwycięzców:
Klasa VB, na zakończenie omawiania wybranych mitów greckich na jeden dzień przeniosła się do starożytnej Grecji. Sala przepełniła się nagle przepięknymi szatami, zbrojami, koronami, a także piorunami i berłami… Do klasy wraz z Hadesem przywędrował nawet trzygłowy Cerber! Każdy z uczniów pokrótce przedstawił swojego ulubionego boga lub